2008-02-26

Into a room where it's nine in the afternoon

Ovanligt passande titel idag, då jag jobbat vakande natt och sedan varit direkt till skolan. Jag är jättetrött, men så hyper att jag ej tar mig isäng. Dygnsrytmen blir ruskigt snurrig av detta. Jag hade lovat mig själv att sluta jobba natt när jag har skola, men det var bara en timme schemalagt, jag kunde ej neka till tio timmars jobb för det.

Natten tillbringade jag framför TVn, och som vanligt när jag jobbar är det INGENTING att se. Lite Law & Order SVU, lite VH1 Most Chocking Hair Moments och en massa dåligt MTV.

Jag såg Panic at the Discos nya video på fullskärm för första gången. Den gör mig så glad, men jag blir desto ledsnare när jag tänker på att de spelar i Stockholm ikväll och JAG ÄR INTE DÄR! Så går det när man bara lyssnar på musik som ingen man känner lyssnar på.

Jag får se fram emot kents spelning i mars istället.

This subject line was brought to you in association with Panic at the Disco - Nine in the Afternoon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...