2008-04-17

Wonderful, haggard girl, pale inspite Scandinavian sun, freckled arms, freckled face.

Jag väntar på att laxen ska vara klar i ugnen, sedan ska jag laga laxlasagne med spenatbechamelsås till middag. Har inget recept, hoppas att det går att äta ändå.

Jag var jättegodissugen när jag åkte på affären. Det fina vädret fick mig att ta fram vårjackan. Helt oväntat satt den mindre tight runt höfterna än i höstas (vilket förvånar mig storeligen), vilket i sin tur fick mig att låta bli godishyllan!

Inte illa!

This subject line was brought to you in association with Jay-Jay Johanson - Anywhere Anytime

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du övergivit din sida?Inga nya saker har ju inkommit.Tex debuten som tapetserare!Jag funderar halvt allvarligt på om du och jag o en flaska vin skulle fixa tapeterna i köket här ??????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...