2008-07-27

Man kan du ikke se det hele er ved at gå fuldstændigt agurk?

Så - vi var på fjällsemester i fem dagar, vilket var väldigt skönt. Det mesta går att läsa om i Herr J's blogg redan, men jag kände för vår guide Katrinka (stavning?) s skull att jag måste skriva lite mer om guidningen (ifall hon skulle googla sitt namn). Den handlade INTE bara om mord och sprit, utan jag lärde mig också skilja på binka, blära, fibbla och kvanne.

För övrigt blev även jag dödssjuk efter resan, men vågade aldrig säga något, eftersom jag var rädd att det skulle påverka Herr Js cykling hem från Hemavan. Han har nämligen en tendens till att känna efter väl mycket om han hör något sådant. Nu blev han iofs också sjuk, men iaf inte förrän han kom hem.
This subject line was brought to you in association with Kim Larsen & Gasolin' - Hva' gør vi nu, lille du?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...