2008-07-27

Du får vara dej själv, jag lovar och svär!

Med tanke på att min syster döpt om mig till Yster i sin blogg, efter att jag under lång period stått som Dyster, var jag tvungen att dela med mig av ett annat citat från veckan som gått. Min svägerska M sade något om att vara "så där positiv som bara du kan vara". Hmmm... Nja... Det är väl inte riktigt så folk brukar uttrycka sig om mig. Men det var roligt att höra.

Det kan iofs ha haft något att göra med att jag lekte den där leken då man går runt runt tills musiken tystnar och då ska man försöka hinna sätta sig på en av stolarna. Alldeles ensam. (Att jag dessutom höll på att förlora är något vi kan tala tyst om).

Andra roliga uppfattningar om mig: min bror, som under sångtävling på midsommarafton lät förvirrad över om Burt Bacharach var en sångare som jag lyssnar på. Nej, lillebror, det är troligen Bert McCracken du tänker på! (Se skillnaden nedan, klicka för större bilder!)

This subject line was brought to you in association with Jumper - Tapetklister

3 kommentarer:

Maria sa...

men du var ju jävligt glad

Maria sa...

... på ett störande sätt

Maria sa...

... men det var ju kul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...