2008-07-27

Ögonen de vidgas och pulsen börjar slå.

Vi har en grannkatt som råder över reviret som innefattar vår tomt. Vi kallar den för Tigern.

Baltazar rymde ut härom kvällen. Han har inget som helst vett. Glad i hågen sprang han rakt fram till Tigern för att hälsa. Jag hann tänka SHIT! Om den nu är aggressiv får b dyngstryk! Som tur var blev Tigern skitskraj av den ludne lille krabatens helt vansinniga beteende, och lade genast benen på ryggen.

Jag vet inte om detta innebär att b nu är ny innehavare av reviret, men han är iaf åter instängd i huset. Det här bevisar bara att han inte är utrustad för ett liv som utekatt. Han stenvägrar dessutom att komma när man ropar på honom.

Visst är min blogg oerhört intressant just nu? Herr J är sjuk och sover, så jag roar mig med helt meningslösa inlägg. Och när jag ändå är på ämnet katter kan jag ju passa på att visa denna lilla film:

xxx

This subject line was brought to you in association with Frida feat. Headdline - Upp o Hoppa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...