2008-08-03

Det är nåt mellan oss, mellan oss o världen, för långsamt för snabbt men aldrig i takt

Jag vill skriva massor med saker om helgen i Östersund, men jag är alldeles för trött. Det blir alldeles för ofta så, att det finns saker jag tänkt skriva om, men sedan orkar jag inte.

Bästa framträdandena: Kent, Markus Krunegård och Håkan Hellström.
Bästa djuren på zoo: Sibiriska tigrar, lodjursungar och rödavinbärsätande apor.
Bästa valen: att inte ta högklackat, att inte bo på festivalcampingen, att unna sig taxi.
Sämst, alla kategorier: Regn när man bor i tält, fulla dumma fjortisar och att man måste hem och jobba.

This subject line was brought to you in association with Markus Krunegård - Ibland gör man rätt ibland gör man fel

1 kommentar:

Jocke sa...

Coola Kentbilder. Jag har snott till min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...