2008-10-12

All I needed was someone who could keep me warm at night

Födelsedag igår. Gratulationer på nätet här och här :-)

Vaknade på morgonen av att det bultade på dörren. Svärmor, mor, svägerskorna K och M, lillasyster och Herr Js brorson kom för att sjunga. Dessutom bjöd de på champagne, jordgubbar och choklad. Trevligt!

Sedan var jag på trumlektion. Det gick bättre än jag trodde att det skulle göra, men det blir nog mycket värre nästa vecka. Då har jag inte heller champagne i blodet...

Morgonmaffian hade gett mig i uppgift att vara redo för att hämtas klockan ett, vilket var onödigt för jag fick lix bara ta av mig kläderna igen eftersom de bokat bubbelpool och bastu på hotellet :-)

Efter lunch, relaxning och vin gjorde vi oss i ordning och gick till M för vin innan vi tog bussen till stan för att dricka vin. Och äta mat. Och dricka mer vin. Jag har inte festat så här hårt på jag minns inte hur länge!

God indisk mat följt av besök på krogen följt av nattklubb efter att vi tappat två i sällskapet som tyckte att det fick vara nog. Nattklubbandet tog så småningom knäcken även på oss andra och vi tog svarttaxi hem.

This subject line was brought to you in association with Moby - Disco Lies

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...