2008-10-09

This time did it feel like thunder, baby?

När vi skulle på bio igår kväll så var inget av mina tre förstahandsalternativ tillgängliga, så vi såg Hellboy II. Den är naturligtvis inte en odödlig filmklassiker, men dock både snygg och ganska bra. I varje fall om man gillar filmer i den här genren. Jag gillade ju ettan också, vilket jag inte alls hade väntat mig när jag såg den första gången. Det var som vanligt en del onödiga volter i slagsmålsscenerna och jag var tveksam till Johann Krauss' supersnabba ändring i inställning till exempel, men det känns väl inte som att man ska förvänta sig något annat i en sådan här film. Det blir seriösare ikväll, då jag ska på filmstudion.

I övrigt så såg jag några (för mig nya) filmtrailers innan filmen började. Flummigt nog, om jag inte hade haft någon annan förhandskunskap alls, och bara gått efter trailersarna så hade jag hellre sett Death Race än Quantum of Solace. Så är det inte i verkligheten.

"Trailersarna"? Vad heter trailer i bestämd form, plural?
This subject line was brought to you in association with Shania Twain - Whose Bed Have Your Boots Been Under?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...