2008-12-14

Natt över Judaland, natt över Sion, borta vid västerrand slocknar Orion

Veckans fototriss är "Naturligt runda former" (Se andras bidrag [här]!) Det var ett jättesvårt tema. Inte för att jag som förra veckan hade problem med att hitta något, utan tvärtom! Jag har massor med runda kort jag gillar.

Det blev alltså gamla kort ur arkivet igen. Jag är snuvig och frusen och vill inte gå ut. Påfågel från Östersund, äpplen i min trädgård och en häck på väg hem från jobbet i höstas (där skuggan av mig syns i bären!). För att se bilderna större - klicka på dem!





This subject line was brought to you in association with Tommy Körberg - Gläns över sjö och strand

10 kommentarer:

Matilda sa...

den i mitten är jättefin

Anonym sa...

Jag gillar den sista bilden/marierox61

Anonym sa...

Bilden på påfågeln blir helt klart min favorit här hos dig idag
Kramis

Anonym sa...

Tre fina bilder men min favorit blir den sista på bären!
Hoppas att du haft en bra luciahelg! =) /maria_6909

Allt möjligt och omöjligt sa...

Påfågeln är jättefin, den blir min favorit :)

Anonym sa...

Bild nr ett med påfågeln blir dagens favorit.

Photos by Storm sa...

Påfågelstjärten är ju full med runda ögon. Min vinnare blir det/Lis

Anonym sa...

Väldigt fina bilder!

Anna Hammar sa...

härliga bilder.. påfågeln får bli min favorit idag det är en vacker fågel..
Tack för din kommentar hos mig

Jah Hollis sa...

Härliga färger och former på dina bilder med naturligt runda former. Påfågeln gillar jag mest.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...