2008-12-16

Benedicta tu in mulieribus

Yay! Jag har vunnit en gratis lyxresa för två personer till Karibien! Och allt jag behövde göra var att trycka på 9:an på min telefon. Det roliga är är att mina föräldrar vunnit samma sak så vi kanske kan åka tillsammans?

Skämt åsido, mor undrade varför de fortsätter ringa runt fastän det varit så mycket skriverier. Herr J hade dock aldrig hört talas om det!

Det är också alltid lika roligt att läsa kommentarerna till artiklarna från lokaltidningarna som jag länkade till ovan. Folk är bland annat oroliga för att de ska bli skyldiga att betala en massa pengar för att de svarat (alltså lyft på luren) när bluffmakarna ringde. Nej, så funkar det inte!
This subject line was brought to you in association with Wiener Sängerknaben - Ave Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, jag har också vunnit! :-O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...