2008-12-12

My heart goes jing-a-ling, each time those sleigh bells ring

Sent omsider har jag tagit mig för att posta veckans fototriss också. [Här] kan du se de andras bidrag på veckans tema som var Siffror. Jag hade bestämt mig för att försöka ta nya bilder enkom till temat istället för att använda gamla men det gick dåligt. Jag har bara tagit två och är inte jättenöjd med dem heller...

Jag började med de siffror jag borde tittat på mer i veckan: statistikboken inför tentan. Sedan har jag en bild på de siffror jag kanske tittar på flest gånger under en dag, samt en gammal bild med startnummer på. Bilderna blir större om ni klickar på dem.



This subject line was brought to you in association with Ashlee Simpson - Christmas Past, Present and Future

1 kommentar:

Susanne Lindén sa...

Bra bilder du fått till på temat! Tvåan blir favoriten...dom tittar jag också på flest gånger under en dag.
Ha en bra Luciadag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...