2008-10-29

You know the rules and so do I

I min kamp för att tvinga modern att skaffa en vettig internetuppkoppling kommer här ännu ett inlägg med mycket bilder. Nu har vi kommit till det avsnitt som alla "vanliga människor" fruktar: kattinlägget!

Jag ska ju nämligen bli crazy catlady när jag blir gammal, så det är dags att börja öva.

Baltazar är ganska söt när han sover i kartonger som är för små för honom. Detta är dock ej ett särskilt ovanligt beteende för en katt.
Då är det flummigare att han på slutet har börjat sova på golvmoppen. Hygieniskt? Jag tror iofs att det är golvvärmen som lockar mest.
Under sin uppväxt sov han mycket på mitt datamodem. Här ligger han istället på en såg! (cue Alfons Åberg-sång)
Jag har också varit ganska orolig när han sover på torkställningen. Den är inte så stadig och det vore inte bra om den rasade just när han klättrar upp genom spjälorna.This subject line was brought to you in association with Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...