2008-11-07

I can't afford to breathe in this town, nowhere to sit without a gun in my hand

Igår kväll, när jag såg MTV EMAs, tyckte jag att jag förtjänade något gott (läs: onyttigt) eftersom Herr J är bortrest (jag tror att han är i typ Gällivare?). Det enda jag hade hemma? Te och lightpopcorn. LIGHTPOPCORN!!?? (Det är inte jag som köpt dem, det är Svägerska M).

Jag tar igen det ikväll med älggryta, vin och ostbricka.

Tänkte också att jag skulle "belöna" SA för att hon var den enda som ville roa mig igår, och livekommentera EMA med mig. [Här] är den enda bilden jag sett på hennes favorit där jag faktiskt tycker att han ser bra ut. De här [ett][två] hittade jag via HSM, och jag är lite förundrad över att Disney törs låta Efron sitta så nära... Slutligen: [Här] är en av de mest tveksamma Jonas Brother-bilderna jag sett.
This subject line was brought to you in association with Radiohead- Prove Yourself

4 kommentarer:

zandra sa...

Mamma mia, du har inte ens sett den!? Huvva ligen.. tycker du inte om attraktiva medelåldersmän eller ?

Johanna sa...

nej, du ser väl vad jag postat för bilder här :-P

sorina sa...

naaaw, tack va gulligt :)
JoeJonasbilden gave mig en liten skrattattack haha
men shia, åh. vilken man.

Jocke sa...

Piteå. Inte Gällivare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...