2008-11-16

Jag försöker att gå som en man nedför hjärtats ensamma gata

Jag är trött som aldrig förr efter helgen. Svärmor säger att det tyder på att vi haft trevligt.

Buss, lunch, vin, dollarstore, vin, bubbelpool utomhus i snön samt inomhus, snacks, vin, ångbastu, Wallmans Salonger, trerätters middag, vin, disco, sambucca, mer disco och slutligen styrdans med hockeyveteraner.

Hur många av bloggens läsare vill se foton på mina arbetskamrater i badkläder?

Hade tänkt vänta uppe på herr J, men hans flyg är åtminstone två timmar sent redan, så jag tror inte att jag klarar av det. Har redan somnat framför datorn en sväng. Igår blev han 5.5 timmar försenad med samma flygbolag...
This subject line was brought to you in association with PAUS - Kärlekens tunga

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...