2009-01-14

I care about, now what's his name?

Pratade med CSN om studiebidrag. Lät inte som några problem. (Fast jag frågande inte om inkomstgränsen, jag lär ju inte få mycket pengar). När telefonisten hörde vad jag läste så sade han att oj, nu fick han tänka på vad han sa, höhöhö! Den har jag ju aldrig hört förut! Vad tror han, att jag ska distansanalysera honom mot hans vilja över telefonen utifrån vad han säger om antal veckor studerade? Phö!

Nu ska jag på cafét med Modern istället.
This subject line was brought to you in association with Backyard Babies - Minus Celsius

2 kommentarer:

sorina sa...

Nu ska jag på cafét med Modern istället... för att diskutera Sorinas släkt.

Johanna sa...

Haha! Mor tyckte att en tjej med hund var så lik dig men hon visste inte säkert om du hade ngn syster. Jag visste att du har en syster, men inte hur hon ser ut eller var hon bor. Därav diskussionen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...