2009-02-03

I'm like the ring leader, I call the shots, I'm like a firecracker, I make it hot

Det finns troligen tre orsaker till att jag är så less och trött idag:

1) Brandlarmet gick inatt. Troligtvis bara för att batteriet är slut, det brann inte, men jag blev skitskraj, kastade mig ur sängen och ned på bottenvåningen. Det var nog bara tur att jag inte slog ihjäl mig i trappan. Sedan sov jag jättedåligt och drömde konstiga drömmar.

2) Tidig uppstigning för att åka till universitetet. Ingen Baltazar. Inte någonstans. Sökte länge. Jag blev ganska så rädd. Om han smitit ut hade han troligen frusit sig fördärvad, det var -19. Till slut fann vi honom instängd i pappersåtervinningsgarderoben. Han var jättekissnödig när han kom ut, han hade suttit där sedan igår kväll.

3) Inget cafébesök idag.
This subject line was brought to you in association with Britney Spears - Circus

1 kommentar:

sorina sa...

jag var på el café idag. haha. jag måste sluta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...