2009-05-07

I read about the afterlife but I never really lived

Gårdagens biobesök var klart godkänt, trots en del övercheesiga scener så föll Wolverine mig i smaken. Jag hade dock exakt samma påskäggsupplevelse som denne man, trots mina förhoppningar om Deadpool.

Wolverine i övrigt är fullpackad med ansiktsbehåring, motorcyklar, explosioner, cigarrer och annat manligt :-)

Jag har ju också en helt oförklarlig förkärlek till användandet av dubbla vapen. Här nedan har han två handeldvapen, men det är ännu coolare med två knivar/svärd!


S vill ha sällskap till smygpremiären av Star Trek ikväll. Jag KAN dock inte trycka in mer i mina planer än packa, tvätta, trumlektiona, plugga och plugga lite till. Uhuuhu! :-(
This subject line was brought to you in association with Fall Out Boy - Saturday

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...