2009-05-11

Mallorca atta

Jag ar pa besok pa Gotes Kanal, denna "fantastiska" skandinaviska restaurang som jag for mindre an ett ar sedan svor att aldrig mer besoka. Wi-Fi:n pa hotellet borjar dock ej fungera forran nasta vecka, sa om jag inte vill betala for mig sa har jag inget val. Nu har jag istallet kopt vin for pengarna, och i bakgrunden tog Sparlost just slut, sa nu ser jag TV4-nyheterna. Det ar inget som gor mig speciellt lycklig dock!

Jag har namligen, forutom att lasa mail och bloggat, ocksa uppdaterat mig pa nyheter hemifran. Och vad ser man? Sa som bade C och Lillasyster redan skrivit har hemorten skämt ut sig ganska rejält. Fy attans! Vad haller folk pa med? Ge sig pa smabarnsfamiljer och hota alla arabisktalande sa pass att de maste evakueras!!?? Visst, jag känner ej till bakgrunden, men det spelar ingen roll, sa här gör man INTE!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...