2009-06-27

Hon somnar nära mig på natten och vaknar likadant

Ett stort grattis till Svärmor som fyller år idag!

Vi var hos svärföräldrarna på god middag, och jag stal plantor som jag gillat ända sedan hon fick dem i födelsedagspresent för flera år sedan. Jag hoppas de tar sig i min rabatt.

Nu är det dags att gå isäng för jag börjar jobba klockan 7 i morgon igen. Det är närmare 30'C i sovrummet.

Jag har tidigare hävdat att det jag ogillar mest med värmen är insekterna som vill krypa på mig medan jag solar, men nu har jag kommit på något som jag hatar mycket mer; Herr J vill inte sova nära när det är varmt. :-(

Inte ens katterna gör mig sällskap, de är jättekonstiga i värmen.
This subject line was brought to you in association with Anders Glenmark - Hon har blommor i sitt hår

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...