2009-06-03

I never thought the whispers were true till now

Star Trek igår så, äntligen!

Jag hade jättehöga förväntningar, och tycker nog nästan att de infriades. Det var lite förvånande, oftast blir jag besviken när jag väntat mig (för) mycket av en film och sedan ser den efter lång väntan.

Jag trodde också att jag skulle ha svårt att köpa förklaringen om ett alternative universe men det kändes fullt förklarligt och också smart inför eventuella uppföljare. Kommer det en kommer iaf jag vilja se den!


Analys av skönlitteratur i måndags, Bourdieu/Holm-seminarie om kön och klass i tisdags och grupparbetesredovisning om ungdomars villkor idag = jättejättetrött Johanna. Kan också berott på att jag gick in i detta med minimalt med sömn i helgen. Om jag sover nu kommer jag ej kunna sova ikväll och så blir det fel i morgon också. Suck!

Kanske borde sparka igång datorn på övervåningen och redigera lite foton för publicering på bloggen istället..?
This subject line was brought to you in association with The Academy Is... - Rumored Nights

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...