2009-10-29

Så nu är jag en hund själv och någon borde skjuta mig


Herr J, törs du komma hem om du kan ha på dig en dräkt som tål alla listade kemikalier i över 8 timmar samt flash fires ($2,361.75) eller räcker det med dräkten för bly och asbest som bara kostar $26.25

Hmm.., det är visst vissa exportrestriktioner, i varje fall på den första. Kanske måste lösa detta på annat sätt?
This subject line was brought to you in association with Håkan Hellström - Jag var bara inte gjord för dessa dar

3 kommentarer:

zandra sa...

Du skulle ha skaffat dig ett svin istället för Cykeljocke. Då hade du kanske varit immun mot svininfluensan nu :D

Matilda sa...

annars slipper du väl förhoppningsvis en eventuellt kommande cyklistinfluensa

zandra sa...

Så sjuk vill jag också vara! Bara för en stund, så att när jag blir frisk igen vill jag aldrig äta godis igen.. Fast det gäller kanske bara magsjuka....


Men krya på dig. det låter inte alls kul för dig! Huvva... drick te med honung och halstabletter och värktabletter och kanske lite mat om du orkar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...