2010-01-04

They say the captain goes down with the ship, so, when the world ends, will God go down with it?

Technicolor tycker att det är allt för länge sedan vi postade våra senaste crush of the week-inlägg, då det inte hänt sedan sist hon var på besök. Hon härmar mig med sitt inlägg, och väljer samma som jag valde sist. Då man alltså tydligen inte kan paxa så väljer jag att strunta i Smokaccinos twitter och bortse från de stora planer hon enligt andra twitterposter smider för sig själv och min crush of the week.

Patrick Stump.

Detta är ett relativt nytaget kort, även fast han ser yngre ut än någonsin. Han är 24...


Han är sångare i bandet Fall Out Boy, och bara 164 centimeter lång. Detta är hans största minus enligt mig.


Han sjunger, spelar gitarr, trummor, piano, bas och trumpet, skriver alla bandets melodier samt producerar andra band än sitt eget. En sådan där människa som kan allt med andra ord.


Han har dock inte alltid så bra klädsmak. Eller frisyr.

Han har tyvärr talat om sig själv som kort, tjock och flintskallig. Han har på senare tid börjat prata på scen, tidigare skötte basisten allt mellansnack. Basisten får vanligtvis mest uppmärksamhet från både media och fans, men det verkar som att Stump är ganska nöjd med detta.


Det var hopplöst att hitta en bra video. [Här] är den jag egentligen ville visa, eftersom jag tycker att han är så häftig på scen, men kvalitén är kass. [Här] är den enda musikvideon hans grupp gjort där han är i fokus.
This subject line was brought to you in association with Fall Out Boy - What a Catch, Donnie

3 kommentarer:

sorina sa...

hans ENDA fault är att han är kort. men jag kan leva med det.

Emma sa...

Hjälp vad olik sej han var på översta bilden! Hade du inte skrivit vem det var hade jag inte känt igen han!

Technicolor sa...

Sådärja! Jag väntar spänt på nästa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...