2010-06-27

Det tog 25 år att ens komma så här långt

Min favoritsvärmor fyllde år idag och hela familjen Å samlades för födelsedagslunch. Jag tog lite foton, men har inte lagt in dem på datorn ännu. Jag har ju dock över 35000 foton bara på den här datorn (varav rätt många på Svärmor) så jag tänkte att jag kanske skulle gräva upp några kort på mig och henne tillsammans istället. Det var lättare sagt än gjort! Jag hittade efter en lååång stunds letande två. (2!!)

Jag tror minsann att vi måste börja posera mer tillsammans! Vi har ju känt varandra i ett par år, lite mer än två kort borde man väl ha?

Grattis Svärmor!
This subject line was brought to you in association with Kent - Ismael

4 kommentarer:

Madre sa...

BEDRÖVLIGT!

Johanna sa...

JAG VET!!

(men som försvar måste jag tillägga att antalet kort på mig tillsammans med någon annan är lågt öht, det är ju alltid jag som fotar)

Matilda sa...

Madre, är det så bedrövligt? jag antar att det finns fler kort på henne i datorn, men två med dem tillsammans. trist att hon råkade ha samma tröja.(klänning?)

Svärm sa...

Tack för gratulationen!! Synd att jag bara har en tröja! Inte den snyggaste heller!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...