2010-08-22

Don’t you try to tell me that he’s not my type

Det tar lång tid mellan mina crush of the week-inlägg, jag vet. De borde snarare heta crush of the kvartal (för att se de tidigare, följ crush of the week-etiketten).

Det här är Tom Hardy.

Han är född 1977 i London.

tom hardy

Tom Hardy är skådespelare. Nu senast i Inception. Till filmen Bronson gick han upp nästan 20 kg muskler. Han har många tveksamma tatueringar.

tom hardy

I Guy Richie's film Rocknrolla spelar han en karaktär som heter Handsome Bob. Passande.

tom hardy

Han har haft en del problem med både alkohol och droger men det går enligt honom själv bättre nu då han försöker att undvika att gå till överdrifter vad det än gäller.

tom hardy

Han ska ta över Mel Gibsons roll i den kommande Mad Max-filmen, vilket också ökar sannolikheten att jag ska vilja se den med 89%

tom hardy

Efter att ha sett dessa bilder kan man tro att han alltid är snyggt och propert klädd. Det är INTE sant.

tom hardy

Alla bilder är stulna från fuckyeahtomhardy på tumblr där jag tillbringat alldeles för lång tid...

tom hardy

S's favorit från filmen Inception är istället [denne man], men han ser ju ut [så här]!
This subject line was brought to you in association with Jessica Simpson - Irresistable

1 kommentar:

sorina sa...

jag håller fast vid att JGL är min favorit eftersom han är en fantastisk människa.
sen så är tom hardy ypperligt snygg. han blev genast snyggare då jag fick reda på att han varit knarkare...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...