2010-09-14

I left my best friends, or did they just leave me?

Jag vaknade i morse av en gigantisk smäll. Det lät som att alla blomkrukor i hela huset rasat i golvet samtidigt. Jag orkade dock inte gå upp och kolla direkt, och jag fick plötsligt sällskap av båda katterna i sängen, så jag somnade om en stund.

När jag sedan klev upp möttes jag av denna syn:


Det där är inte den vinkel som torkställningen hade igår kväll.

Måste dock tillägga att det troligen inte är katten på bilden som är den skyldige. Om inte katten ni ser är den lilla svarta som skymtar nedanför TVn i bakgrunden, förstås.
This subject line was brought to you in association with Billy Talent - Fallen Leaves

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha vilken buse. Bra gjort att somna om efter smällen. Skulle inte kunna hålla mig...

zandra sa...

här hemma så är det alltid den katten som gjort hysset (alltid Oliver) som ligger kvar vid det. haha.
han blir ju så mäkta stolt när han lyckats riva ner tvättställningen eller något sånt :)

Johanna sa...

Det här kortet är ju taget flera timmar senare, efter att båda katterna och jag sovit i sängen ett tag till. Baltazar passade bara på att håra ned kläderna medan jag satt på golvet vid datorn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...