2011-01-19

Playa del Inglés ett

Vi har hittills haft ganska perfekt väder. Exakt lagom varmt för att det ska kännas underbart att ligga på en solstol i bikini och läsa. Jag har bränt mig lite på vänsterarmen idag. Jag kan ju nämligen bara sola framsidan, så jag byter ställning lite för sällan.


I bakgrunden bakom herr J ser ni öknen. Dit ska vi troligtvis på promenad i morgon. Jag och femåringen får dock troligen bara följa med bitvis, för vi orkar nog inte gå genom hela.

Jag vet inte riktigt hur de här bilderna ser ut färgmässigt på era datorer. Här är det lite för ljust för att riktigt se skärmen :-)

Läs mer på herr J's blogg, för han har varit bättre än mig på att blogga. Först för att jag var upptagen med annat (dagens i-landsproblem: ska jag läsa mer bok vid poolen, på balkongen eller i badkaret?) men nu senast för att jag är lite osams med vårt internet.

1 kommentar:

zandra sa...

kom inte hem för solbränd bara. för vi blir så bleka då..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...