2011-01-13

The square root of 69 is 8 something, right?

Jag vet att jag är lite sen med mitt årssammanfattningsinlägg, men till mitt försvar skall nämnas att min dator, med de sparade bilderna, sovit Törnrosasömn den sista tiden. Min laddare dog och jag var tvungen köpa en ny. Detta var bra för pluggandet men dåligt för bloggandet.

Jag har valt att presentera 2010 med två bilder från varje månad. I detta inlägg januari - juni. Det blir lite ojämnt då jag tog typ 25 bilder i februari och mars, varav tjugo på Juni, och ett par tusen i juli med Vännäsdagar, Venedig, Stockholm, Ockelsjö, bad, flera middagar med diverse sällskap, konst i kvarn och andra utflykter, Matildabesök, Storsjöyran och multisporttävling.

Det blev periodvis ganska lite fotat eftersom min kamera varit så krånglig. Det gjorde att det blev mindre roligt, och jag har blivit betydligt sämre på att ta med den överallt och fota vardagen.

Det blir nog ändå ett ganska representativt urval av mitt år, hoppas jag. Detta är på intet vis de bästa bilder jag tagit 2010! Däremot visar de två saker som hänt varje månad. Alla bilder blir större om man klickar på dem.

Januari
*
Februari
*
Mars
*
April
*
Maj
*
Juni
*

This subject line was brought to you in association with Rihanna - What's My Name (feat. Drake)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...