2011-04-29

Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Trots att mina två senaste blogginlägg varit tidsinställda så verkar ingen tro att jag egentligen är och tjuvföder barn. Kan ju bero på att jag varit i SMS-kontakt med halva bekantskapskretsen idag eftersom jag KBTat på NUS och väntat en massa samt åkt buss via alla byar i hela Västerbotten (vilket brukar leda till mängder av SMS på temat "roa mig!").

Träffade f.ö. bekanta i centralhallen i morse, och blev bjuden på fika och en stunds sällskap (tack till svärföräldrarna).

Nu är jag så sjuuuukt trött.

Väntar på att herr J ska komma hem och grilla middag. Ska bli gott. Jag lär dock inte vara något hemskt trevligt fredagskvälls-sällskap då jag redan nu ligger under en filt och gäspar.
This subject line was brought to you in association with Petter - Logiskt (feat. Säkert!)

1 kommentar:

zandra sa...

jag har varken fått sms eller trott att du åkt in.
jag håller stenhårt på 6:e Maj som datum för lillens nedkomst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...