2011-05-16

Jag är för full, du är för ung

De kommentarer jag får på bloggen skickas också till min mail. Det fungerar bra och minskar risken för att man ska missa kommentarer på gamla inlägg.

Jag har också haft ganska tur och får väldigt lite spammeddelanden och reklam/dumheter (peppar peppar ta i trä!).

Det finns dock en viss person vars meddelanden tydligen alltid ser misstänkta ut (klicka på bilden för att se bättre):

Jag vet ej vad Z gjort för fel, men hennes kommentarer blir ALLTID flaggade med varning. Ingen annans.
This subject line was brought to you in association with Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder

2 kommentarer:

designofluna sa...

Nu för tiden får man passa sig för att öppna mail. Man vet ju aldrig vad som skickas och från vem.
Kram Malin

zandra sa...

men men.. din blogg hatar mig.
:(

haha, jag är väl nästan blockat för SPAM snart.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...