2011-05-11

The morning is just a few hours away

Lillebror hade gissat på den 10/5, så för att sätta igång förlossningen bjöd han med mig på promenad till mor för fika. Det fungerade inte, trots utökande av promenaden ned på ICA.

Jag tror inte att vi har någon gissning på den 11/5. Vi har fått flera för den 12/5 i alla fall.

Själv hoppas jag på den tolfte, men jag skulle vilja se kvalomgång 2 för ESC på kvällen, så det skulle passa mig utmärkt om det hela drog igång i eftermiddag så kan han födas lite lagom efter midnatt. Jag misstänker dock att tisdagens solande orsakat en smärre (förhoppningsvis) förkylning. Dålig timing. Vi får hoppas att det är tillfälligt och snabbt går över! Jag har ganska ordentligt ont i halsen. Kan ej uttala mig om andra eventuella förkylningssymptom - jag har ju inte kunnat andas ordentligt genom näsan på nio månader...
This subject line was brought to you in association with Simon And Garfunkel - Wednesday Morning, 3 A. M.

2 kommentarer:

En Liten Emma sa...

jag kan komma och få igång dig, det lyckades med Zandra så dig ska nog inte vara några problem. ;)

Svärm sa...

Nu hoppas vi på den 12:e och att förkylningen är lindrig och kortvarig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...