2011-05-06

You can never get enough, enough of this stuff, it's friday

Se så vig och graciös jag fortfarande är:
Känner mig som en valross när jag ska vältra mig ur soffan.

Att böja mig bakåt sådär är för övrigt inget problem. Däremot framåt! Jag längtar efter att få böja ihop mig igen utan att ha något som tar upp all plats mellan hakan och låren. Det här med att vara svankryggig är jobbigt för ryggen. Jag blev tillfrågad igår om jag hade ont i ryggen, och svaret är faktiskt egentligen nej. Jag brukar snarare beklaga mig över att jag är trött i ryggen, för det är så det känns.

Det är för övrigt gjort forskning på detta, och gravida kvinnors ryggrader kröks under graviditeten för att förhindra att de ska tippa framlänges [läs mer här]. Jag har inte hittat någon information om ifall detta går tillbaka sedan.
This subject line was brought to you in association with The Cure - Friday I'm in Love

3 kommentarer:

zandra sa...

det kommer kännas konstigt när du kan böja dig ner som vanligt för att fixa med skorna eller byxorna på BB när du ska hem sen.

åh jag är så avundsjuk på dig att du har allting framför dig med förlossning och BB-vistelse. visst har jag sagt det förr?

AVUNDSJUK!!

En Liten Emma sa...

Jag säger som ovan, när du ska ta på dig skorna eller byxorna första gången efter förlossningen, jäklar vad vig du kommer att känna dig! Jag minns fortfarande WOW känslan. :)

Matilda sa...

gillar dina siluettbilder. tycker de är fina. den förra är min favvo (den med knuten)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...