2011-06-22

There's a million ways it could go

Idag var jag och Puddingen på café med Lillebror, H-Boy, M.T. och 6-10. Under vår sittning fick vi periodvis sällskap av en del andra bekanta, och med tre barnvagnar känns det lite som att man drar in med cirkusen. Efteråt gick de av oss som är bosatta på lägret en liten omväg hem i det gråa men oväntat varma vädret.

Dagens outfit; se nedan. Det jag tycker att ni ska lägga märke till är dock inte Mister Bisters beigefärgade gubboutfit (manchesterbyxor från kusin H-Boy, slipover från returcentrum, body från reklamgratispåsen på BB), även om den är cool, utan mina byxor. Jag firar sonens femveckorsdag med att ha på mig mina pre-pregnancyjeans, köpta typ två veckor innan jag blev gravid. Ni behöver dock inte kolla så noga på storskjortan som jag valde för att dölja muffinstoppöverhänget i midjan...


Nu har vi dock pyjamasat oss, och jag ska väl göra ett tappert försök att få i mig en middag. Herr J är borta, och jag är ju si-så-där på att få i mig något vettigt då.
This subject line was brought to you in association with Panic! at the Disco - Ready To Go (Get Me Out Of My Mind)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...