2011-08-31

Jag har stannat hemma, varit nykter varje dag

Aaah, jag har sådana cravings efter riskakor! Köpte en förpackning med smaken sourcream & onion förra veckan istället för chips (tänkte att det väl iaf var lite nyttigare), men nu vill jag ha mer!

Jag ids dock inte fara på affären bara för det.

This subject line was brought to you in association with Bo Kaspers Orkester - Det går en man omkring i mina skor

PS. Någon annan än jag som brukar lyssna på Bo Kaspers? Jag googlade texten för att ta till överskriften, men något säger mig att detta inte är riktigt rätt...
det är inte som dom säger
det var inte jag
som läget med min syster
slagits med min bror
som lovade min far och far att
dämpa ner min mor som
slog sönder hela huset bara
far allt och for

2 kommentarer:

Matilda sa...

ser ju lite knas ut. kanelbulleriskakorna var ganska äckliga tyckte jag

Johanna sa...

Jag hann aldrig smaka dem, det var limited edition i våras, tydligen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...