2011-08-27

You know that it's time to go up, up. up, up, up

Det här med att "ha gott om tid"?

Ha!

Att ens tänka tanken innebär att man jinxar sig.

Jag var rätt fin i håret innan jag duschade, men man vill ju gärna lukta gott också. Detta var något av ett felval. Just lagom till jag verkligen behövde fixa mig för att vara i tid till Svåger Es 30-årsfest bestämde sig det vanligen lugna och lättsamma barnet för att jag absolut var tvungen hålla i honom. Misslagomt nog är ju Herr J bortrest igen. Att ha en tremånaders baby i famnen försvårar håruppsättning och makeup aaaningens. Jag fick nöja mig med en hästsvans och en snabb eye-liner.

Sedan höll han visst på att svälta ihjäl. De här bilderna togs när jag redan borde ha varit hos E i tre minuter, men fint folk kommer sent, eller hur var det där?
This subject line was brought to you in association with Bat For Lashes - Pearl's Dream

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...