2011-08-28

Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Nähäpp, då var det färdigsovit (Färdigsovet? Färdigsovt? Vafan! Ni vet vad jag menar). Man får ju som inte längre bestämma själv över hur länge man ska sova om morgonen nu när man fått barn. Men jag ska ju inte klaga, 10 är ju för de flesta en ganska lång sovmorgon ändå.

Tanken var att vi skulle kliva upp, roa varandra en liten stund och somna om i soffan. Det märks dock att Puddingen har blivit äldre, han sover inte längre lika mycket. Nu verkar han mest vilja leka. Och med "leka" menar jag att jag ska vara rolig så han får skratta. Jag har väl inte riktigt ork till det på morgonkvisten, barnets (för tillfället bortreste) far brukar vara bättre på det.

*gäsp!*
This subject line was brought to you in association with Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...