2011-09-28

Minns att vi var lyckliga igår

I min alldeles nypåhittade bloggkategori "Johanna har åsikter i de stora frågorna" har vi ikväll kommit till Marabous senaste Limited Edition. Att jag äter choklad mitt i veckan kan ha något att göra med vad jag skrev om i förra inlägget.

Jag brukar alltid prova de nya sorterna, men den förra (caribbean) fick faktiskt inte ens en chans av mig. Jag menar: kokos och banan?!? Nej tack!

Denna (orient) skulle dock smaka dadlar och pistage. Jag var försiktigt optimistisk! Men tyvärr, jag blev besviken. Jag tyckte inte att det smakade så mycket alls faktiskt. Inte heller konsistensen får några pluspoäng. Klassikerna får behålla sin topplacering på Marabou-listan ett tag till.

OBS! Chokladkakan var inte så stor som den ser ut på bilden, det är bara för att den är närmare webkameran! (Jag lovar).
This subject line was brought to you in association with Linnea Henriksson -Väldigt kär/Obegripligt ensam

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...