2011-10-27

I know it’s hard, I felt the pain

Feudar ni? Jag vet att jag är sen på bollen, men nu vill även jag vara med och leka! 

Berätta vad ni kallar er i kommentarerna, eller skicka en utmaning direkt - mitt användarnamn är "mitt förnamn*mitt efternamn", alltså en asterisk i stället för mellanslag. (Nej, jag vill inte skriva ut för- och efternamn ihop. Även om mitt namn är vanligt och svårgooglat låter jag bli).



 This subject line was brought to you in association with Agnes - Don't Go Breaking My Heart (Niclas Kings Radio Remix)

2 kommentarer:

En Liten Emma sa...

Jag heter Northenlight, skicka en utmaning till mig. jag är för lat för att leta upp dig.. :P (Fast än det säkert hade gått snabbare än att skriva den här kommentaren)

Katten sa...

Jag vill gärna vara med! Nej, just det... jag har ju ingen telefon att "Wordfeuda" i :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...