2012-07-31

Tvätta, städa, etc #8

Nu har jag dammsugat soffan i typ två timmar men är inte färdig ännu. Herr J har redan hunnit föreslå att vi ska köpa en ny soffa i stället för att planera en till utlandsresa. Jag är inte riktigt med på det.

Det blir ju inte bättre av att jag använder mormors gamla avlagda dammsugare. Kanske borde ta tag i att köpa en ny slang till dammsugaren istället för en ny soffa. Fast jag tror ej det räcker iofs. Är det någon som äger (eller känner någon som äger) och vill låna ut en sådandäringa textilrengörande dammsugare? Det skulle verkligen behövas!

(Nej, vaddå, städa är jättekul, jag bloggar inteaaaalls för att fly undan mina sysslor *visslar oskyldigt*)


1 kommentar:

Catarina sa...

Pappa har en klädseltvätt som är jättebra. Om ni gullar med han lånar han säkert ut den. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...