2013-02-02

Playa del Inglés #37

När cyklisterna tog sig en heldag passade jag på att promenera till grannorten för att se om jag kunde leta reda på min faster och farbror. Som ni kanske sett på cykelbloggarna var det sämst väder på hela resan just denna dag. Det flaggades rött på stranden. Jag och Junior klarade oss dock ganska bra undan.

Vi hittade till hotellet med lite hjälp av lokalbor, men där var det ingen hemma. Sedan höll vi inte på att ta oss ut därifrån (tack till damen nederst till vänster på bilden). Jag tog bilder på hotellet men när faster sedan kontaktade mig och mötte oss för en stunds umgänge på strandpromenaden glömde jag helt att fota henne.

När man bor i San Agustín där det är så lugnt känns det som värsta folkmassorna på strandpromenaden i Playa del Inglés. Frågan lyder dock - varför går så många i rampen i st f trappan? Jag och rullstols/bils-snubben bakom mig hade rätt svårt att komma fram.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...