2009-02-10

We're going to need a clean up on aisle 3

Discover Magazine länkar i en artikel till en forskningsrapport från Umeå Universitet, publicerad i the Journal of Neuroscience, som visar på hur försökspersoner med högre IQ är bättre på att hålla takten på trummor.

De vill därmed avfärda myten om att trummisen är den mest korkade i bandet.

Jag försöker lista ut om detta är till fördel eller nackdel att veta när det gäller mina egna trumstudier. Nu är det iofs inte att hålla takten som är det svåraste för mig.


Jag måste också medge att jag skäms lite (men bara lite) över att jag lade ned mer tid på att googla fram en bild på Spencer Smith än på att skriva resten av det här inlägget...
This subject line was brought to you in association with The Lonely Island - Jizz in my Pants

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...