2009-02-06

Were we still kissing when you knew that we were through?

Det var jättelänge sedan jag sist postade en fototriss. Jag har till och med ibland tagit korten, men sedan inte postat dem. Dumt. Veckans tema är "så här ser det ut där jag är idag". Ni kan se andras bidrag [här].

Två av mina foton är från i tisdags; en bokstavlig tolkning av temat från universitetet, och det andra från min gata hemma. Det tredje är mitt uthus från i torsdags då det snöade så mycket.



Mina tidigare fototrissar på andra teman hittar ni om ni klickar på etiketten nedan, fototriss.
This subject line was brought to you in association with Timo Räisänen - Sweet Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitten bilden föll mig verkligen på läppen :)

Anonym sa...

Vilken vacker bild på vårsolen.
Gillar bilden i mitten!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...