2009-02-05

Snowflakes that stay on my nose and eyelashes

Jag och S firade att vi inte jobbade idag med att sitta på cafét i tre timmar. Sedan fick vi sällskap av mor (som var den stackare som fick jobba i st f oss) så vi satt en timme till...

Efter det gick jag hem och skottade infarten, så nu måste jag gå i duschen innan kvällens filmstudiofilm. (Jag har inte skrivit något om säsongens filmer ännu, det måste jag göra något åt...)

Det snöar fortfarande jättemycket. Enligt lokaltidningarna väntas det ännu mer och de varnar för snökaos. Det har tydligen varit flera bilolyckor.
This subject line was brought to you in association with Soundtracket från The Sound of Music - My Favorite Things

3 kommentarer:

Anonym sa...

Coca Cola och Café beroende? Frisk nu?

Johanna sa...

bättre iaf

och du glömde internetberoende :-)

Anonym sa...

Visst ja! Tänkte inte på det!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...