2009-08-26

She's tired of problems that you caused her mind

Jag hittade (via någon annan blogg, minns inte vilken nu) en länk till FUJI som ger bort fotoböcker om man bloggar om t.ex. vad man tänker göra med sin.

Detta vore fantastiskt för mig eftersom jag faktiskt planerat att kolla över hur man gör en ändå. Jag fotar så pass mycket, men jag är dålig på att framkalla, och det vore roligt att faktiskt se hur bilderna ser ut i tryck.

Svårigheten blir naturligtvis att välja vilka foton som får vara med!

En standardfotobok har 24 sidor, fast på vissa sidor kommer jag naturligtvis att ha flera kort. Man kan köpa till fler sidor om man vill. För mig är det nästan en nackdel, vem ska orka läsa min 738-sidors fotobok med kattbilder? :-)

Det är också roligt att man kan lägga till text. Jag har inte kollat vilka typsnitt som finns än, förhoppningsvis inte bara krusidulliga, jag är inte så mycket för det här med ryschpysch. Exempelböckerna ser dock ganska bra ut. Jag får väl damma av fotoredigeringsprogrammet. Men först ska jag kasta in en intresseanmälan till FUJI...
This subject line was brought to you in association with Mando Diao - Gloria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...