2009-08-26

Innocence and arrogance intwined in the filthiest of minds

Herr J är i den Kungliga Hufvudstaden igen, och jag är hemma. För andra gången i mitt liv (första gången var när jag nästan DOG!) har jag sjukskrivit mig.

Jag hade ingen röst igår, jag försökte göra en inspelning för att visa hur det lät för Er, men min mikrofon var för dålig.

Jag brukade ju aldrig vara sjuk förr i tiden, nu tycker jag att jag är det ofta, ett par dagar i taget. J och T, är det för att jag inte äter LCHF? :-)

Liten länkdumpning:
* en film för lillebror
* csi miami-humor
This subject line was brought to you in association with The Last Shadow Puppies - My Mistakes Were Made For You

1 kommentar:

Jocke sa...

Äter man något annat än lchf så dör man. Det säger Annica!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...