2010-05-20

See, we was like the dynamic duo

Jag vill absolut inte klaga på värmen!

(förutom när jag ska sova).

De senaste nätterna har det varit tio grader varmare i sovrummet än vad det är på vintern när vi väljer inställning själva på elementen. Detta gör det aningens obekvämt att försöka sova. Igår kväll körde herr J igång AC:n via värmeluftpumpen. AC! I Norrland! I maj!?

Andra saker som kommit fram i värmen:
  • En jäkla massa mopedister. Brukar det vara så här många? Och varför kör de som dårar?
  • Män i bar överkropp. Borde förbjudas inne på butiker, alternativt utsättas för en bedömning om de har tillräckligt snygg kropp. Nej förresten, inte ens snygga kroppar ska vara nakna mellan tomaterna och köttfärsen jag ska äta!
  • Hundbajs. Både fjolårets och nya. Ja, jag såg dig, människa med svart hund som ej tog upp bajset!
Någon som tycker att jag verkar vara på dåligt humör?

(Och nu stör jag mig över grammatiken i inläggets överskrift också! Varför envisas folk med att sjunga fel?) *muttrar ilsket*
This subject line was brought to you in association with Iyaz - Solo

1 kommentar:

Maria sa...

Håller med om att männen gärna får hålla tröjorna på inne på mataffären.. Men då måste det ju också förtydligas att så fort de kliver över tröskeln och går ut ur butiken får de gärna slita av sig tröjan för att visa upp sina svettiga, vältränade bringor... *suck*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...