2010-06-08

Just you, me and the bar, silly menage a trois

Jag åkte buss förbi café Ljuslyktan igår eftermiddag, och såg då åter igen samma sak som avbildas på fotot nedan. (Kortet är från tidigt i våras och taget med min mobilkamera, därav kvalitén.) Det är korsningen Ö. Järnvägsgatan/Kommendörsgatan. Någon som är bekant med Vännäs som ser vad som är konstigt/felaktigt med detta?:

Och när jag ändå postar en bild från cafét kan jag inte låta bli att lägga till detta, som visar ett exempel på det fantastiska utbudet i Vännäs.

Fast nu är jag lite taskig. Jag är dit relativt ofta, och så här illa är det ju sällan :-)
This subject line was brought to you in association with Adam Lambert - Fever

2 kommentarer:

Matilda sa...

brott mot enkelriktat-lagen?

Johanna sa...

Yep!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...