2010-06-08

Not even a nail technician with a whole lot of gel and acrylic can fix this

Här är några fler foton som jag rensat från mobilkameran idag.

Det första tog jag från en tidningsframsida medan S var bortrest, för jag tänkte att jag kanske hade hittat en man i hennes smak...


På samma butik fann jag denna tårta. Om den serverades på mitt bröllop skulle jag bli både ledsen och besviken. Det här med bröllopsprodukter har verkligen gått överstyr. Jag suckade också åt bröllopsmazarinerna jag fann igår.


Fast då bröllopet och bröllopstårtan efteråt är färdigt skulle jag ju kunna åka till Skurup på bröllopsresa? Den här reklamskylten såg jag i Umeå strax efter att jag läst lillasysters inlägg om Vännäsbadet. Jag trodde vid första ögonkastet att det var en bild från Vännäs. Jag skulle kunna resa dit men känna mig som hemma.


På tal om konstiga produkter: Radergummi från utförsäljningen på Raine Helena. Jag har aldrig varit särskilt inne på mumintrollen (även om det kanske snart ändras) så jag har ingen aning om vad detta är. Jag skulle kunna dra till med en gissning, men jag försöker undvika könsord i bloggen.


Och slutligen - en bild från utsidan av toalettdörrarna på UB's övervåning. Har de haft stora problem med folk som bajsar med dörrarna öppna? I så fall är jag glad att de satt upp lappar!

This subject line was brought to you in association with Mariah Carey - Up Out My Face (feat. Nicki Minaj)

6 kommentarer:

Matilda sa...

http://www.google.se/images?hl=sv&q=Hattifnattar&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=rzcOTLaaEMWPOPCWvZMN&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAw

Johanna sa...

Det är ju penisar med "jazz hands"

Matilda sa...

hehe. yep. även kallat hattifnattar

Jocke sa...

mycket fina sudd. Ett sådant vill jag ha

zandra sa...

inte fan skulle jag vilja gå förbi ens EN ENDA person som satt och bajsade med dörren öppen...

sorina sa...

mrs sorina mcgregor. i like it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...