2011-03-11

They hate you if you're clever and they despise a fool

Det är skönt att jag har lite sällskap fastän jag är sjuk. Den andra katten ligger just nu i/under mitt knäveck.

På den sista bilden försöker jag inte strypa katten, utan hon tycker helt enkelt bara att det är mitt jobb att vara kudde och hålla upp hennes trötta huvud.

Jag verkar inte ha feber, men jag var alldeles skakis när jag försökte masa mig in i köket för frukost. Nu funderar jag på lunch, dusch och något annat klädesplagg än pyjamas innan herr J kommer hem, men jag har ända till kl 20 på mig, så jag tror jag börjar med att vila lite till...
This subject line was brought to you in association with John Lennon - Working Class Hero

2 kommentarer:

Catarina sa...

Krya på dig! Hoppas du får en sjukpåse. :)

Mamma sa...

Det blir dåligt med sjukpåse från Mor o Far eftersom vi är i fjällen. Vi skickar en kryapådigkram<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...