2011-03-11

We can switch positions from the couch to the counters in my kitchen

Jag skulle ha jobbat fre-lö-sö den här helgen, men jag har just sjukskrivit mig. Nu tror ni kanske att det beror på graviditeten, men faktiskt inte (vad jag vet iaf).

Först sov jag ruskigt dåligt, och efter att ha varit vaken i över en timme klev jag upp innan morgonprogrammen ens börjat på TV. Nu ligger jag och ser på de nästan overkliga flygbilderna från Japan på CNN. När tsunamin träffade Thailand låg jag också sjuk.

Jag mår illa och misstänker feber. Har ej kollat temperaturen (orkar inte gå upp och leta termometer) men jag är varmare än herr J (mkt ovanligt!) och har konstigt ont i benen vilket jag brukar få vid feber. Om jag ska vara mer exakt har jag ont exakt överallt och tycker synd om mig själv. Jag är till och med gnälligare än vanligt, vilket inte vill säga lite.

Uhuuuu!!!
This subject line was brought to you in association with Milow - Ayo Technology

2 kommentarer:

zandra sa...

Stackars stackars stackars.

du kanske har något lite övernaturligt och känner av när det är naturkatastrofer. det skulle vara coolt.

Mamma sa...

Är det syyndast om dig i väärlden? :=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...