2011-04-02

This is the way I would have done things

day 20 – a song that you listen to when you’re angry

Jag har redan tidigare skrivit om min bilskiva som jag brukade passa på att spela när herr J inte var i bilen. (Jag skriver tyvärr i dåtid, då bilstereon slutat spela hemmabrända skivor och numera bara accepterar köpe-CDs). Den passade utmärkt att köra + sjunga till när man var arg & ensam (tror inte att eventuellt sällskap skulle uppskatta min sköna stämma till denna melodi). Den förra sången jag presenterade från blandskivan hade ett tydligt religiöst språk, detta är ett uttalat religiöst band. Detta tema planerade jag inte när jag gjorde skivan, utan det upptäckte jag först när jag lyssnade på den.



This subject line was brought to you in association with Underoath - Reinventing Your Exit

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...